THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 2 februari 2009

Super härlig helg!! :)

Det har Elin och jag haft! Vi började resan med en sväng på systemet.. :) Sen åkte vi mot Storhogna.. Vi stannde på ica i färila och handlade mat till helgen.. Jag handlade även snoddar till mig och mia och krukor till mitt kök.. :) När vi kom fram så var det i alla fall någon som hade skottat så vi kunde parkera bilen.. Sen pulsade vi oss in i stugan.. :) Vi gjorde inte så mycket förtsa kvällen vå åt falukorv och tequila rose.. Bra blandning.. :P fick även börja med att röja bort en massa julsaker.. fast det gick ganska fort..=) På fredagen så var vi ute och skottade en liten gång så vi kunde ta oss fram och lekte lite i snön.. :P Var även en sväng ute och åkte lite.. Var till Vemdalen.. Sen var vi på hotellet i Storhogna och bada!! Hur skönt som helst!! :) Sen var vi ganska trötta och skulle hem och göra mat.. Sen låg vi i soffan och slöa och kollade på tv!









På lördagen åkte vi igen upp på hotellet för att ta en tripp till samevistet!! Vi har även varit där förut men då gick vi dit.. Det tog flera timmar och vi gick säkert värsta senvägar.. haha!! Men nu så åkte vi snövessla.. mycket bättre.. ;)
Där uppe så åt vi vofflor med sylt och grädde.. Sen åkte vi hemåt för att åka pulka.. hehe, barna! :P Vi skulle ha haft med oss Linda och Felicia också.. Då kunde vi ju skylt på Felicia i alla fall.. haha!! Sen gick vi in och basta och drack lite öl och sen gjorde vi tacos!! götta! Även den kvällen var man trött och seg.. På söndagen gjorde vi inte så mycket.. Städade och åkte hem.. Det var tråkigt att åka hem fast ändå skönt.. (= Det var roligt att vara där igen.. Elin och jag kollde i en gästbok att första gången jag var där var 96 och senaste gången var hösten 99!!
Flera bilder kommer att komma på bilddagboken.. men vet inte riktigt när bara!!
I dag så har jag jobbat och fy så kallt det har varit i dag.. -18,5 grader!! sen så var jag på stan med Elin och Alex.. fast jag köpte inte så mycket.. Ikväll så har jag och Mia varit och tränat.. Vi är så duktiga så.. ;)
Tack å hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du kunde inte tagit en snyggare bild på mig..fy så jag ser ut :)!

Anonym sa...

Det var skrivit av mig, Elin (om du inte fattade det :D)! Glömde skriva namnet..

Walle sa...

Men Elin det var väl en mycket fin bild.. ;)

MiaMia sa...

JA SNODDARNA VAR HELT UNDERBARA ATT FÅ SÅ BRA DE ÄR