THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 22 februari 2009

Nu var det kväll igen...

Det är så skönt att vara ledig på helgerna.. I dag så har jag och Jean varit i stuga och åkt skoter!! Det är så grymt roligt tycker jag.. :) Skulle vilja åka ut på någon lång tur.. :D Sen på vägen hem tog vi lite omvägar och åkte på lite små vägar! Var även in till Peter och kollade på hans nya tv.. Känns som jag är typ den enda som fortfarande har en "tjock tv" :P haha!! I möra så vet jag inte riktigt va vi ska hitta på.. Man kanske borde ta och sova snart..

Petra, Fritz och jag.. i påskas!!


Road trip 2006!! haha, vilken resa.. :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha å denna road trip gör jag aldrig mer om... inte höggravid iaf :P haha. men ett minne för livet.. Tack för att du finns <3

MiaMia sa...

Jag har också en tjock tv och det duger bra åt mig, håller längre gör de också.

Anonym sa...

Jag och Arne har 2 tjocka.. Problemet är att dagens xbox inte är anpassad efter så gammla tvaparater så man ser liksom inte vad det står på våran tv!
Man kan lätt missa en del av spelet på det viset Ha Ha

Anonym sa...

Tjabaa!! Läget då?? Hän e det som vanligt...
Ha det så gött!!

Kram Nettan i Hälsingland.