THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 8 februari 2009

Oj va det snöar!!

Pua tycker inte alls att det är nå roligt att vara ute och köra nu men det tycker jag.. :) Fast jag skulle egentligen åka till stuga i dag och åka skoter.. fast blev hemma i stället.. i går när jag hade jobbat åkte jag direkt till stuga och åkte skoter!! Det är så roligt!! =) Åkte själv ett tag sedan följde pappa med på en tur också.. Roligare när man är flera!! :) Jag skulle kunna vara ute och åka hur mycket som hellst.. Tur vi tog skoterkorten eller hur Hempa?! hehe!! Jag stannade kvar i stuga och åt med dom sen åkte jag och hälsa på farmor en sväng..

Var väl tillbaka till stan vid nio och då gick jag och hälsa på grannkärringa en sväng.. El blev där ganska länge hon skulle gå och sova vid elva men jag blev kvar tills efter ett!! hehe!! Vi kollade på braveheart!! =) Bra film det;) Jag drack även lite vin.. och inte ur en saft flaska med tvåhandsgrepp.. SÅ duktig så är ja!! :P Vi drack även trocadero och det var mycket godare det.. :) I dag så har jag varit ute och skottat och det har kommit en hel del snö.. Mysigt!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig som kan dricka vin, Walle! ;) Vi berättar inte för någon hur mycket du drack. Och Braveheart är ju en helt fantastisk film. Hur gick det förresten att vakna upp med den ruttna pappan till storsvikar´n som ordnade upp sig sen? ;) Och en ännu viktigare fråga... ringde du något mera? Haha.

Anonym sa...

Till Flupp: Ja han hade hela såna där på hela kroppen så jag slänge ut han direkt.. Blä! :P Nej vi berättar inte för någon.. om hur mycker jag drack :P Var du trött när du skulle kliva upp i morse?? Nej jag har inte ringt nå mera el i morse höll jag på att ringa fast det inte var meningen.. :P haha!!