THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 20 februari 2009

Fredag igen!!

Va skönt att det äntligen är fredag igen... Är ledig i helgen!! Jean är här han också i helgen.. I kväll så ska vi på texas och äta.. Och min underara vän Linda också!! Mia hade så ont i ryggen hon så hon kunde inte följa.. Synd att inte Elin är hemma i helgen annars hade hon ju med säkerhet velat följa med!!! =) Nu ska vi se vad har hänt sedan sist jag skrev.. Köpte mig en fotoskrivare i sundsvall i Tisdags.. Den funkar ju inte så bra.. :S måste vara nå fel på den.. :P I ågr när jag gjorde slingor i håret på Petra var Linus med också och försökte få någon ordning på den.. Fanken!! :S Mia kom också och var med oss... Hon hade hittat sig en ny frisyr som hon ville att vi skulle klippa på henne.. Men det blev inte så ändå.. kanske någon annan dag.. :D I onsdags var det jobb och personal möte, jag blir så trött på att höra om den där jäkla dåliga ekonomin.. suck! Sen var jag, Linda och Felicia och handla.. Nä nu ska jag ta och göra mig klar!!

Hej svejs i lingonskogen!!

0 kommentarer: