THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 16 februari 2009

Måndag!

Ja i dah är det måndag igen.. fast jag har varit ledig i dag så då är det lugnt.. :) Hade semester i lördags.. Det var så skönt!! En toppen vinter dag!! Åkte skoter på dagen och var och hämta Mia med skoter i Baståsen vid tre.. Sen gick vi och kollade på rally!! Det måste man ju kolla på.. Hellst när det är efter "stug vägen".. =) Vi var ute tills kvart över nio.. Det var ganska mörkt i skogen när vi gick hem.. :) Grillade korv, drack varm oboy och hade det trevlans!









På söndag jobbade jag kväll och sen var jag på födelsedagskalas för Flupp fylde 24 år!!
I dag så har jag varit med Linda typ hela dagen.. Först var vi på stan och sen hämta vi Felicia på dagis.. Sen vid två följde vi med Mia till Delsbo för Mia skulle köpa sig en ny mobil.. Mycket ovanligt.. :P När vi kom till Hudik igen var vi och kollade på tre olika bilfirmor och jag hittade en passat som jag gillade.. :) Mia och jag var ute och provkörde.. =) Snart ska jag till Flupp och fika!! :)

4 kommentarer:

Emmis sa...

Tjo!
Trevligt med besök idag tyckte jag... :)

Emmis sa...

Jaa, super nöjd jag, men det är små knappar, men det kommera jag säkert komma överens med snart...
Ni kan ju komma och hälsa på fler gånger vett jag... :)

carin lindgren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
carin lindgren sa...

Det glädjer mig att ni roar dottern när vi åkt hem.
Alexandras mamma