THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 6 februari 2009

Va tråkiga ni är!

Ingen svarade på min fråga förutom Mia! Tack Mia!! :) Nu är det Fredag igen.. Och jag ska jobba i kväll.. Egentligen så skulle Jean komma till mig i helgen men lastbilen blev inställd så då får jag väl roa mig själv då.. :) I möra så jobbar jag på dagen och sen vet jag inte riktigt va jag ska hitta på.. Ska nog åka till stuga och åka skoter nå i helgen också.. Fast det är kanske bättre på söndag då jag är ledig.. haha, mycket funderingar.. :) Å jag har målat ett av mina köksskåp nu också.. el det gjorde jag i går och satt tillbaka grejerna i dag.. Målade i skåpet som jag tagit bort mina skåpsluckor.. Det blev en väldig skillnad.. Förut var dom ganska gula.. men nu vita och fina.. :) Å nu vill jag bara fixa mera saker!! hihi!! Det är så roligt!! :)

Tack å hej leverpastej!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry Walle.. jag tycker det ser helt utmärkt ut!:)

Kram Kram

Anonym sa...

eh ja det va ju jag som skrev det där!

Alexandra Lindgren sa...

jag tycker absolut att din blogg är snygg nu! :)