THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 28 januari 2009

Klart du ska följa Linda =)

I kväll så har jag, Linda och Felicia varit i Ilsbo och ätit.. Vi har även lekt med "pipp" som felicia säger.. :) Det är Fritz.. ;) Va hon ropar på han och vill leka med han.. hehe! Han somnade nog fort i kväll.. :) Sen var även jag och Linda hundar.. haha!! Linda sitter hemma och funderar på att följa ändå till fjälls.. och det är ju klart att du ska det.. :)

Sen var jag en sväng till Elin och vi planerade lite på va som ska handlas med till i möra.. Sen kom Mia och vi byte lite telefoner.. Vi har det rörigt med alla våra telefoner.. :P Nu har i alla fall jag Mias nya, Mia har Peters gamla och Peter har Mias gamla och min är på lagning.. haha!!!

Packa till i möra kanske man borde.. :P Jobba på dagen sen åka.. :P

1 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

se nu till att ha riktigt roligt :)