THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!!

Då skulle man ju fått frukost på säng el nå.. :) Men inte då här får man klara sig själv.. :) Fast idag så ska jag åka till stuga och åka skoter och kolla på rally.. det låter bättre det tycker jag!! (=

I går var jag och Linda till sundsvall när jag slutat jobba!! Mycket trevligt och mysig dag!! Linda blev som galen hon och shoppade en massa saker.. ;) Jag köpte också en hel del.. Fast ska nog till sundsvall tillveckan också med mamma.. :) Sen när jag kom hem så gick jag till Flupp för Henny och Arne var där!! Så roligt att träffa dom igen!! Fast mest Hempa då!! =) Nej nu ska jag ta och göra mig klar.. tack och hej!

Hoppas att alla får en bra alla hjärtans dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, jag tror att du tyckte det var allra roligast att träffa mig igen!

Walle sa...

Ja det är ju klart Flupp att det är så!! :)