THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 25 februari 2009

Målar igen!! =D

Ja nu håller jag på att målar igen.. hehe!! Målar hyllan som jag köpt till köket.. Fast kommer nog få måla den några gånger. Och jag kommer ju inte kunna sätta upp den fören jag målat om i köket heller.. Så nu får jag ta och sätta fart.. =) Ska försöka lura med Mia på det också.. Om hon blir bra i ryggen snart.. Skulle egentligen hjälp linda med att fixa där hemma hos dom i dag men så blev hon kvar i Bergsjö så länge.. Kanke blir i möra då i stället..
I kväll så ska jag nog åka till Lotten å hälsa på och hjälpa henne med hennes blogg!! :)

Nä nu ska jag ta och hitta på nå annat att göra än att sitta här! Tack å hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad roligt att måla. Ja det är klart vi ska måla. kanske vi kan göra det nästa helg innan vi ska på middag. sen är vi ju ledig båda 2 på söndag

SARA sa...

Hejsan..kom in på din sida:) Hoppas allt är bra med dig:) Kramar Sara