THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 10 februari 2009

Tisdag!!

Nu har jag nästan nyss kommit hem från Iggesund! Har varit där och simmat, skönt! =) I går så färgade Alex mitt hår!! Tack snälla Alex!! I dag så har jag jobbat och inte hunnit gjort så mycket mera.. Nu är Flupp och Elin här och kollar på nå med Lars Winnerbäck.. Flupp hade spela in nå på videoband och ingen av dom hade någon video.. men det har jag.. haha!!

I möra när jag slutat jobba så skulle Lotten komma hit och hälsa på.. Va roligt!! Skulle även träffa Petra nå! Inte så ofta man träffar henne nu!! =) Nä nu ska jag ta och göra lite fika åt mitt främmande!! =)

2 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

ingen fara vännen, jag gör om det om det skulle behövas!
Blev det bra? missade jag någonstans?

Anonym sa...

Och helt fantastiskt fika fick vi ju, fast grädden var vit och inte grön... ;) Och Winnerbäckius var också helt fantastisk. På videobandet.