THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 6 januari 2009

Tisdag!

I dag så har jag jobbat.. kul kul! :P Men är ledig i två dagar nu! Skönt!! Ska bli skönt att sova i möra! I lördags så var jag och Elin i stuga och åkte skoter!! Fritz var också med en sväng!! =) Det var så roligt att köra!! Sen var vi ute på isen och grillade korv en riktigt mysig dag!! Sen åkte vi hem mot stor stan igen och hyrde tre filmer och låg i soffan och åt godis och kollade på film.. Trevligt!! :) En av filmerna var riktigt bra.. men kommer inte ihåg vad dom heter.. :P Vi kollade även på en skräck film på spanska.. Det var inte en höjdare.. :P I går så var det middag hos Flupp, två rätters den här gången.. Nästa gång är det min tur och då blir det tre rätters igen.. Men vet inte riktigt än vad det blir..

Nu är jag hos petra och hon håller på att laga mat.. och jag sitter här.. :) Vi ska äta kyckling.. Väldigt ovanligt.. :P Sen ska vi kolla på någon film och slöa.. Nä nu ska jag ta och hjälpa henne lite..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vill också åka skoter och grilla korv! Vi kanske kan bada i din stuga också när jag kommer hem? =) Jag tror jag kommer hem helgen den 15:e! Förhoppningsvis!