THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 20 januari 2009

20/1

Är det i dag.. En tisdag! Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen.. I torsdags så var jag och Mia och besikta min bil.. Det gick ju bra, bara nå bra att veta! Men lill pärlan gick ju igenom.. :) Mamma och farmor var här en sväng och hjälpte mig med nya gardiner till datarummet! Sen åkta Mia och jag på stan och jag gjorde ett hål i örat.. Fast det har jag redan tagit ur.. Snabba ryck! :P Sen var vi till Lelle och fikade och kollade på tv.. Fredagen jobbade jag kväll och efter det så åkte jag till dom andra som var hemma hos Ubbe!! Lördagen så var jag med Elin på kvällen först och köpte mat, det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss med maten men blev ju bra ändå!! :) Sen åkte vi till Linda som var själv hemma! Vi var där ett tag sedan ringde hennes pappa och ville ha skjuts hem till Bergsjö.. Så jag och Linda skjutsade hem han.. Elin ville inte följa med så hon åkte hem och kollade på film.. :) Sen blev det en rolig skogstur för mig och Linda.. haha!! Det måste vi göra om.. ;) Men hur gick det med klockan då?? Får du någon ny Linda?? På söndagen hände inte så mycket.. Jag och Mia var på gym och tränade.. :P Sen så åt vi pizza med Ubbe! :P

I kväll så jobbar jag kväll och det gjorde jag i går också.. Var till Ilsbo en sväng innan jag jobbade i går och sen efter joibbet så kollade jag på film... Kollade på donkey punch.. Inte dirket så bra film.. Så se den inte! :)

0 kommentarer: