THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 14 januari 2009

Halloj halloj!!

Nu håller jag på att lägga ut lite bilder på bilddagboken.. det var ju på tiden!! :P Hade ju ganska mycket bilder nu.. Idag så har jag jobbat och sen åkte jag direkt på personalmöte.. Efter det var jag på träffpunkten och hämta ett paket från ellos.. :) Sen var jag och visade en lägenhet.. Någon som vet nån som är intresserad av en 2a?? Nu i några dagar så har det varit varmt och all snö försvunnit.. Men i dag så har det snöat igen.. Kan dom ta och bestämma sig vad det ska vara för väder?! I möra är det jobb igen.. Sen besikta bilen.. Hoppas det går bra för lill pärlan.. :D

Nu nu ska jag kolla om tvätten är klar! Finns inget att kolla på tvn i kväll heller.. Fast då fick jag ju lite ordning på korten i stället och det är ju bra!

0 kommentarer: