THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 7 januari 2009

Nu är det slut på julen..

På ett tag då.. :) Har städat bort alla mina jul grejer.. Förrutom min jultiger som får ligga kvar i sängen.. ;) Och julgardinerna i datarummet.. Mamma måste hjälpa mig att sy till dom nya innan jag sätter upp dom! Har även varit på stan med Mia en sväng.. Jag handla inte nå el jag köpte en mjölk på kvantum.. :) Petra har varit här en sväng i dag efter hon jobbat.. Vi gick på milano och köpte pizza..

Jag är så sugen på att göra om en massa här nu igen.. det är så roligt!! :D Ska göra en fondvägg i vardagsrummet och måla om i köket.. I köket så skulle jag även behöva fixa mina luckor.. Dom fixade mormor och morfar 75 dom är ju tio år äldre än mig!! :S Fast dom ser ju faktiskt väldigt bra ut nu ändå för att vara så gamla men vill ha nytt!! :) Undra vad dom skulle säga om mina förändrigar här hemma hos dom.. Bara bra saker hoppas jag.. :P Saknar dom väldigt mycket i alla fall.. Även min lilla farfar!!

I möra så ska jag och Flupp ut och åka lite.. hehe! Det blir en sväng till Grååsen vart det nu ligger.. :P Nu ska jag ta och slöa lite framför tvn!!

1 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

gick resan till Grååsen bra? ;)