THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 22 januari 2009

Häj häj!! :P

Skönt med en till ledig dag fast dom går ju så fort.. :S Vaknade i morse av att jag drömde att det var någon som slog sönder min bil.. :S hemskdröm :S Sen efter ett tag så kom Fritz också.. Mamma och farmor åkte och handla.. Jag och Fritte gjorde inte så mycket tvättade och han låg på soffan och snarkade.. Då skickade linda och frågade va jag gjorde.. Hon och Felicia hade tråkigt så jag och fritz var och hämta dom så åkte vi hem till mig och fikade med mamma och farmor.. När dom hade åkte satte jag och Linda äntligen upp mina tavlor i sovrummet... det har jag tänkt göra länge men har blivit av lättare när man har smakråd också.. :) Det tyckte ju Felicia var lite mindre roligt så hon hälde ut vatten på mattan i tv rummet i stället.. :P Sen var vi på skutan och åt.. El vi var på väg dit när Anna skicka sms om att jag skulle ju visa en lägenhet.. hehe, inte lätt att komma ihåg allt.. :P Sen var vi och åt i alla fall.. Efter det följde vi med Mia på po för hon skulle köpa sig en ny mobil.. Man blir ju lite sugen på att köpa sig en ny men jag fick nöja mig med att lämna in min på lagning.. Så jag lånade Mias gamla mobil!






Har även hunnit med att klippa mig nu kväll.. Borde verkligen färga håret också.. :S

En trött Fritz!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också klippa mig. Och köpa ny telefon. Och gifta mig med Lars Winnerbäck. Varför kan jag inte få allt jag vill?