THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 31 december 2008

Nu var det väldigt längesen jag skrev..

..Har haft fullt upp i flera dagar.. :) Och nu är det redan nyårsafton - Hjälp va fort det går! Ska försöka skriva lite kort om vad som hänt.. På julafton jobbade jag först sen åkte jag och Jean till Ilsbo och åt mat och hade det trevlans! :) Fick mig en ny bilstereo äntligen!! :D Fick även pengar så jag kan köpa mig en fotoskrivare.. Roligt att kunna skriva ut lite kort!! :D Vi kom hem till stan ganska sent.. Sen på Juldagen började jag jobba 14.45 och slutade 21.15 sen så var det bara att skynda sig hem och göra sig klar för att gå ut!! :D Det var förfest hos Mia, det var roligt! Fast hann ju inte vara där så länge då vi måsta gå ut ganska tidigt.. Var på august! Det var så roligt att träffa Karro igen ute!! Du borde vara hemma mycket oftare!! Sen gick Vi hem till Mia och hämta bilen så hon kunde skjutsa hem Pelle! Dagen efter var vi alla ganska trötta och slitna.. Fast det blev ju utgång på annandagen också.. ;) Roligt att Bella och Knut Arne också kom då!! Tycker att alla ni som bor i Norge nu ska ta och komma hem igen!! ;) Även Elin och Petra var med ut!! Då gick vi ut på radjos.. men det var så dålig musik där så jag, Jean, Elin, Bella och Knut Arne gick och satte oss på hoppes och åt i stället.. :) Roligare det! :P PÅ lördagen åkte vi till baståsen.. Skjutsade hem Karro och jag och Jean åkte till stuga.. Åkte skoter och badade!! Så härligt!! Jean fick prova åka skoter för första gången.. Synd bara att det var lite för lite snö på skoterlederna.. =( Senare på kvällen så skulle Jean åka hem.. Blev så himla tomt och tråkigt att bli själv.. Från att ha haft både Karro och Jean hos sig.. På söndag ringde jag och prata med Karro och hon sa att jag skulle komma till deras stuga och åka skoter med dom.. Och det var jag ju inte svår övertalad till!! :P Var roligt att få umgås en dag till med Karro innan hon åkte tillbaka till Norge! Sen på kvällen var jag och Flupp ute och åkte en "iten sväng" Åkte till Njutånger och hamnade till slut i Ljusdal.. Haha! Sånt som händer! :P Roligt hade vi!! :D I måndags var det jobb igen.. Fast sen på kvällen så åkte jag lastbil med Mia för första gången!! Det var mycket roligt!! :D Vi åkte till Högen och lämnade lastbilen sen så fick vi åka buss hem.. =) I går så jobbade jag först sen så Var det middag hos Elin, första gången i hennes nya lägenhet!! Mycket god mat! Pajen var god även fast det var svamp i den.. ;)


I dag så har jag tagit det ganska lugnt dammsugit och fixat lite.. ska ta och göra mig i ordning så ska jag åka till Ilsbo sen! Jag, Flupp och Sara ska laga mat och greja där i kväll!! Hemma hos Ullis och Berra.. Så ska dom vara i stan i stället!! Va roligt!! Fast i möra så börjar jag jobba klockan sju så det blir väldigt lugnt!!





Hoppas att alla får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

0 kommentarer: