THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 21 januari 2009

Halloj halloj!!

i dag så har jag varit nästan hela dagen med Linda och Felicia!! Mycket trevligt det!! Det får vi snart göra om! :) Nu i kväll så har jag städat.. :) Hade inte så mycket annat att göra så är det ju kul när man har den rent och fint.. :) I möra så ska mamma och farmor handla igen så då kommer fritz hit så kommer väl dom och fikar sen.. :) Sen får vi se om det blir någon ny telefon för Mia igen.. ;) Och jag måste nog ta och lämna in min igen! Å suck!! Sen på kvällen så ska jag klippa mig!! :D Borde ju ta och färga håret igen också.. :S

Kände för att ha med en bild också i dag.. Så valde en på min mycket snygga grannkärring.. ;)


Tack och hej leverpastej!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helena

B-I

Anonym sa...

Haha, du valde helt rätt bild! ;o)