THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 13 januari 2009

Nu står lill pärlan ren och fin..

Inne i garaget.. :) Det är väl bra att man kommer på att tvätta bilen så här när det är mörkt ute.. :) Får väl se i möra när det är ljust hur den ser ut.. men det kan ju inte vara värre än den var.. :S Den blev väldigt skitig när Flupp och jag var till Grååsen och ännu mera i går när jag och Petra var till Sudnsvall.. Har varit ledig två dagar nu, skönt! I går i sundsvall så köpte jag en expedit hylla i stället för att köpa en ny byrå till sovrummet.. Det blev lika bradet tycker jag.. Blev lite snål! :P Det kommer väl nå bilder nå tag.. :) Har varit lite dålig på att lägga till bilder i bilddagboken nu också ett tag..



I möra så är det jobb igen.. Efter jobbet så är det personalmöte.. Vi ska vara på ett gym.. Nu jäklar tycker dom att vi ska börja träna.. :P Nä nu ska jag gå över och kolla om grannkärringa me är hemma! Om hon är hemma har hon väl läste det här innan jag hinner komma till henne.. :P Tack och hej!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är det som sitter bakom dig på skotern?

Walle sa...

Det är Elin! :)

Anonym sa...

Åh, kära, kära Grååsen! Paradiset på denna jord! :) Och du, nu först läste jag att du kom till mig, vilken tur, så jag vet. :)