THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 9 januari 2009

Fredag

Skönt med fredag, Fast jag jobbar ju hela helgen så det spelar kanske ingen större roll va det är för dag.. :S Men jobbar kväll i alla fall så det är ju sovmorgon! Nu är jag hemma hos Mia.. Hon håller på att fixa håret och jag sitter här vid datan.. Vi ska följa Thelma på ridning.. Spännande.. :P

Vad ska du som läser ta och hitta på i helgen då?? Säkert nå roligare än mig i alla fall.. :P

Förresten så gick resan till Grååsen bra i går.. :) Var inte så svårt att hitta.. plus att jag hade ju en bra kartläsare.. ;) Det var ju väldigt mysigt där fast väldigt litet.. :) Åkte en sväng till Valbo och var in på ikea.. Vi åkte typ 32 mil el nå.. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att kartläsaren var helt fantastiskt bra. Och jag paxar att bo i det där huset som var så gulligt i Grååsen! Fast om du är snäll kan du få hälsa på mig ibland. Jag längtar redan till nästa äventyr! Då ska det bli bergsbestigning! Jo-o! Det ska det visst det. Ska vi åka till ett berg så ska vi upp på det också. Och fika. Och hitta söta, små grankojor och dansa hambo. För det är tradition och jag håller på traditioner! (=

Anonym sa...

Men kartläsar´n inte kan vi väl behöva gå ända upp i berget heller?? :s fika nere vid berget är väl också trevligt!! :D

Anonym sa...

Visst, jag håller med dig, fika vid bergets kant låter fantastiskt. Men då går vi upp sen! Det är ju nytt år och nya vanor, kom ihåg det! ;)