THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 3 december 2008

Onsdag!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet.. och ska inte åka dit igen fören till 14:45 på fredag! Skulle ha jobbat på dagen på fredag egentligen med det var en som blev sjuk så då har jag bytt.. Och på lödagskvällen så har jag semester!! :D Då är det personalfest vi ska göra ett eget julbord.. :) Jag, Mia och Åsa ska träfas hemma hos mig innan och dricka lite innan vi ska fara till Näsviken! Men man får väl ta det ganska lugnt då man ska jobba på söndags kvällen.. :P I dag så är det regnigt och tråkigt väder.. Den lilla snön som kom i går kunna väl få ha stannat kvar..
=( I kväll så vet jag inte riktigt än vad som händer... Känner mig ganska slö i dag..
Skriver nå mera senare!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nej du walle, jag går vidare.. som sagt movin up hehe
antar att du är avundsjuk på mig som kommer få sova under trappor på troattoarer och i plåt hus :) ha ha