THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 12 december 2008

Fredag!

Skönt med fredag och jag är ledig hela helgen!! Så skönt! I möra så blir det utgång.. :D Nu är det bättre med Fritz i alla fall.. skönt! Dom hittade inte nå fel på min lill gris heller.. Dom tror typ att det är någon sträckning el nå.. Jag, pappa, Petra och Fritte har julpyntat här.. Lite tidigt ja vet, men det får man om man vill.. :D

I går var jag och grannkärringa me till sundsvall och shoppade lite julklappar.. roligt! Fast vi blev inte riktigt klar.. Dom skulle bahövt ha öppet några timmar till för våran skull tycker jag.. :P I dag så har jag jobbat sen så skulle jag och Petra vara med Julia, Petras syskonbarn. Då tyckte vi att det var en bra ide att åka och hälsa på Linda och Felicia lite! Det var trevlans! Fast Felicia tyckte det var lite jobbigt att Julia tog hennes favvo docka hela tiden.. :P Jag har även fått ett nytt smeknamn.. Typ Lalle el nå.. :P I möra hoppas jag Mia har tid att hjälpa mig med mitt hår innan hon ska åka och jobba!! Måste bara färga det nu.. Det är sådan ful utväxt.. :P Måste ju försöka se någorlunda ut när man ska ut ju.. :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra, hurra och hurra igen för lusseutgång! :o)