THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 18 december 2008

Torsdag!

I går så var jag och Lotten i sundsvall och shoppade lite julklappar!! Tror att jag är klar med alla nu.. måste ta och kolla en sista gång om det är nå jag glömt.. I dag så kom mamma med Fritz så han var med mig när hon och farmor var och handlade.. Sen har jag varit på personalmöte.. Där fick vi julklappar.. :) Ett presentkort på 250 kr på nå spa och en almenacka som det står Hudiksvalls kommun på.. Presentkortet tyckte jag var lite roligt!! :) Nu så kollar jag på när Mia målar sitt sovrum.. Kul att se när andra arbetar... :P Tror hon snart är klar så ska vi åka och äta nå!

Har inte så mycket annat att skriva så..
Stjärt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu jädrans har du saker att skriva om efter våran spännande afton! (= Stjärt på dig själv!