THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 9 december 2008

Nu var det längesen jag skrev..

Så får väl ta och skriva lite nu då.. Ja vad har hänt då dom här dagarna.. På fredagen var jag och köpte en julklapp till julfesten.. den skulle börja på H och för typ 30 kr jag var på dollar och köpte handbojor och ett mobilsmycke som var en hund.. :) Sen på kvällen så jobbade jag.. Och på lördagen så klev jag upp tidigt och åkte och byte bil med Lasse så åkte ja till Uppsala till Pilla och Janne och hämtade Petra! Kunde inte vara kvar så länge då Petra började jobba klockan två! Men vi hann leka lite med Julia i alla fall och äta frukost.. :) Vi var även in på ica maxi och köpte hårfärg då den inte fanns här i hudik.. :) Sen när jag kom hem var jag och Mia och handla lite inför julfesten och sen var det bara hem och duscha och göra sig i ordning.. Mia och Åsa kom hit innan vi åkte till Kerstin.. Jag och Åsa delade på en flaska tequila rose innan vi åkte.. :) På vägen dit sjöng vi mer jul! hehe! Julfesten var väldigt rolig förutom att jag började svälla i tungan och det kliade i munnen och halsen.. :S Det var ganska läskigt.. Mia och jag åkte hem till stan så jag kunde ta en allergitablett så då släpte det efter ett tag.. Vi åt god julmat, lekte lekar och byte julklappar! Jag fick vara tomte.. :P På vägen hem kunde vi inte riktigt bestämma oss om vi skulle gå ut på krogen el inte.. men det blev krogen en sväng i alla fall!! Plus att innan vi kom till stan kom Åsa på att hon tappat bort sin kamera så vi fick åka tillbaka till Näsviken och leta den.. Så det blev några turer mellan Hudik och Näsviken.. :P Stackars Mia som får stå ut med oss.. ;) Sen Vid två blev et en tur ut till Arneviken för att skjutsa hem Åsa.. Sen hem och sova!! På söndagen började jag jobba 12:45 och man började undra om man borde ha skippat den sista drinken.. :P Jobbade med Åsa då på kvällen och vi var både väldigt trötta.. :P SEn var jag till Petra och kollade på film och åt lite chips.. :) Vi kollade på irene huss.

I går så skulle jag ha varit ledig men så glas man blir att bli väckt av att dom ringer och frågar om jag kunde jobba kvällen.. Det var en som blivit sjuk och det fanns inte nå folk.. Så jag fick ta och jobba då.. Jobbade även den kvällen med Åsa.. :) I dag så skulle jag även ha varit ledig men då var det en som ville vara ledig i dag i stället för i möra så då får jag vara ledig i möra i stället..
Nu skaj ag åka och äta nå med mia! hej då!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du walle, jag tycker samma sak, dom översta är ju snyggast men fasiken det är kul med en ny t-shirt! Vi får se.. kanske lutar åt dom som är finast ändå :)Verkar som du haft en innehållsrik helg iaf!