THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 30 november 2008

Söndag!

I dag så har jag varit ledig, så skönt!! I går så var jag ut lite tidigare på jobbet blev uttvingad av mia.. :P hehe! Vi gick på julmarknaden i Rogsta en sväng.. Såg skitsnygga halsband där som jag ville köpa.. men hade inga pengar på mig.. så hoppades att dom skulle vara på stan idag på julskyltningen där men det var dom inte.. =( Det enda vi köpte där var nå äpplen med som det var nå knäck grejs och kokos på.. I dag så har jag satt upp mina julgardiner i köket.. Tänk att det snart är jul!! Träffade Linda och Ante på stan och dom skulle hem och äta tacos.. Då blev jag också så sugen på tacos och övertalade Mia att vi också skulle äta det.. hehe, Fast hon var inte allt för svår övertalad.. :P Nu till veckan är det jobb nästan varje dag.. Jag som skulle vilja måla om i köket.. :D





Kolla vad jag köpt!! En chokladkalender!! :D
Mia och jag köpte oss en varsin i fredags på
stamnäs! Fast jag förstår inte varför den blir åt fel
håll här på bloggen.. skumt!

Tack och hej leverpastej!

0 kommentarer: