THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 16 december 2008

Tisdag!!

Japp i dag är det Tisdag.. Snart ska mamma och jag åka på stan.. Men som dom flesta vet är inte min mor den snabbaste.. :P Vi ska kolla på en julklapp till pappa! Han ska nog få ett par skidor från Peter och mig! Det tror jag faktiskt han blir glad av att få! Sen så ska jag jobba i kväll också! Men sen så är det sex dagar ledigt!! Semester i helgen! Så skönt!! :D

I möra så ska jag, Lotten och kanske Elin åka till sundsvall, roligt roligt!! :D Nä nu måste jag ta och ringa mamma och kolla om hon är här snart!!

2 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

åh, långledigt! om man hade det! själv är jag ledig julafton och juldagen, inte mer än så! :(

Anonym sa...

hej min lilla plupp.
hur e de med dej?? jag tänkte höra om du ville hänga med mig på stan på måndag?? måste försöka hitta nån julklapp te Andreas. har inga pengar på mobilen nu men ska fylla på imorrn tror ja.. men ser du detta innan så får du ju gärna ringa.. :) Puss puss