THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 4 december 2008

ledig i dag..

Det har varit väldigt skönt!! Har städat och tagit reda på tvätt.. Inte det roligaste man kan göra på sin lediga dag men.. Farmor och mamma har även varit här en sväng och fikat med mig.. Fritz var här medans dom var och handlade..




Någon av dom här två vill jag ha i mitt sovrum..
Skulle ju passa så bra där.. :)
Den längst ner är samma sarie som sängen och
sängbordet men den är dyrare och större så det
blir nog lite för trångt med den i mitt sovrum...







Dom är ju snygga båda två och båda är svartbruna.. svårt val.. :P
Nä nu ska jag ta och åka och simma!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska ta den översta om den är billigast och passsar bättre, jag hade också tänkt köpa en sån :)

Anonym sa...

den utan handtag får de bli=)

Anonym sa...

Jag vet ingen julmust?? Karro skulle ta med sig lite julskinka upp på fjället på nyår, från hennes mamma! Det blir gott det! Men jag kanske får lite nästa helg också.. Ha så kul i kväll!