THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 2 november 2008

Söndag!

I dag är det söndag och jag ska väl snart göra mig klar för att åka och jobba.. känns som jag inte gjort annat än jobbat den här veckan.. I fredags kväll var vi ett gäng som var i Iggesund hos Erika och åt tacos, riktigt gott!! :) Satt och prata och kollade på lite kort.. :) I lördags så jobbade jag och sen var jag och matade Petras katterna och kollade till Ragnar.. :) Mia var också med.. I går kväll var det -9,5 ute.. kallt!! Och i fredags kom det snö!! hihi va roligt!! :D

Men en sak som var mindre roligt var att i torsdags när Peter skulle byta till vinterdäck på min bil så körde han sönder ljuddämparn när han skulle åka in i garaget.. Så fy va det låter om bilen nu.. :S

1 kommentarer:

Anonym sa...

schit är det sant!!nästan 10 minus?? här vet jag inte om det har kommit ned på minus än.. det är 8 plus ute nu som det ser ut! Då vet folk att du kommer då.. fast det gjorde dom väll innan också.. lät väl ganska mycket då också:)