THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 17 november 2008

Nu var det slut på helgen..

Har inte tiktigt haft tid att skriva nå i bloggen i helgen.. Men tar och skriver lite nu i stället.. Helgen har gått väldigt fort även fast jag jobbat hela helgen.. Jean har vartit här och hälsat på och det har ju varit väldigt trevligt.. ;) På fredags kvällen när jag kom hem från jobbet gjorde vi inte så mycket.. Käka pizza, mata katterna och kollade på tv.. På lördagen efter jag slutat så åkte vi till Sundsvall.. Vi var på ikea och jag köpte en julklapp till min bror, en lampa och lite ljus.. :) Sen så åkte vi runt lite i sundsvall då Jean aldrig hade varit där förut.. Sen så kom ju Petra hem på kvällen så då måsta vi åka dit och prata lite med henne!! Kul att ha na hemma igen.. :) Sen så måsta ju jag hem och sova då jag skulle upp och jobba igen!! På söndagen kom Petra hit också så vi åkte och handla och gjorde tacos!! Så gott!! I dag så hade jag sov morgon så skönt!! Sen så har Jean åkt hem igen så man är själv igen.. När han hade åkt så åkte jag till Linda, Ante och Flisan en sväng.. Linda har ju fyllt år så var och åt lite tårta.. :) Petra och jag ska ta och åka dit någon mera dag i veckan och ge henne en present.. hihi!! Har även varit till Mia en sväng då hon tycker att jag inte har haft nå tid fär henne i helgen.. Men det har jag ju alltid.. :)

Nä undra om man ska ta och sova då jag ska jobba i möra!!

0 kommentarer: