THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 7 november 2008

Freda kväll

Har just kommit hem.. Elin och jag har köpt mat på hot chili i kväll.. väldigt gott!! :) Hyrde även en film.. Annars har det väl inte hänt så mycket mera roligt.. I går så hjälpte jag, Mia,Peter, pappa, mamma, Baggis och Christer Elin att flytta... :) Gick väldigt fort när vi var så många.. Kul att ha henne på rätt sida av stan.. :)

I möra måste jag på stan och köpa nå till farsgubben också, och till Anna Lena som fyller år på söndag... Sen på kvällen så blir det utgång med grannkärringa me!! :D Jag som trodde jag skulle få sitta här helt ensam och övergiven hela helgen.. :P Men som tur är har man ena grannkäring som nästan alltid är sugen på att gå ut.. Är det nå fler som ska ut?? El blir det bara vi ute på hela august??

Syns i möra i skidspöra!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du tycker det är kul att jag är på "rätt sida stan" :) Det tycker jag också, trivs så bra i min fina lägenhet!!!!! Kramar Elin