THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 26 november 2008

nu var det ett tag sedan

jag skrev här på bloggen... Det har väl inte hänt så mycket... Mjo jag har ju fått mina nya tapeter!! Jag är så nöjd!!

I går kväll så var jag hos Flupp på nå inrednings hemma visning.. det var väldigt snygga grejer men dom var väldigt dyra.. Jag beställde disktrasor och en ljuslyckta! I dag så är jag ledig, så skönt!! Håller på att tvätta och Sören har varit här och kollat på färgen i taket i vardagsrummet som håller på ramlar ner.. :s Bara inte allt måste göras om.. där som jag är nöjd hur det ser ut.. Vore ju bättre om det hände i köket.. :P I söndags var jag och Mia en heldag med Thelma och Engla!! Det var roligt men jobbigt med små barn.. :P Först var vi bara i Iggesund men efter lunch så åkte vi till Ilsbo och hälsade på farmor hon hade stickat vantar till både Engla och Thelma. Sen var vi till Rogsta och åt!
Sen så har det väl inte hänt så mycket.. har jobbat och inte så mycket mera.. Nej nu ska jag ta och äta nå frukost och kolla om tvätten är klar! Det finns flera bilder på bilddagboken!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad snyggt de blev!!

MiaMia sa...

Mosters Älsklingas så är det bara.