THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 11 november 2008

GRATTIS MIA!!!

Som har klarat sitt körkort till tungt släp i dag!! Fan va bra!! Nu vill jag ut och åka lastbil :D Var så längesen jag åkte det nu ju..!!

Har inte hänt så mycket annat roligt.. jobbat och matat katterna.. :P Har även varit och lärt mig nå data grejs till jobbet i dag.. så det ska underlätta för behovsbedömarna.. Men nu kommer Petra och dom hem på lördag.. mycket bra är så tomt här hemma utan Petra!! Saknar henne!! Nu är jag ledig två dagar.. skönt!! :) Sen så blir det jobb till helgen.. Och då ska även Jean komma och hälsa på igen!!

Hej svejs i lingonskogen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, ska Mia börja köra lastbil? Du får hälsa grattis från mig också!

Alexandra Lindgren sa...

Kommer Jeanne till helgen? Åh, självklart är jag inte hemma då. När ska jag få träffa honom? ;)