THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 21 november 2008

Tre dagars ledigt!! :D

Och det ska bli väldigt skönt.. synd bara att dom går så fort.. måste tänka lite vad som hänt sedan jag skrev sist.. Ja just har varit på Middag hon Alex så gott så.. :) Hon är så duktig! :) Vi spelade även kort.. jag kommer inte ihåg vem det var som förlorade med det var inte jag i alla fall... :) fast jag har en tre rätters som ligger där och väntar ändå.. :P PÅ onsdagen kom Petra till mig efter jobbet.. Lasse var här och spacklade så får se om det blir tapetsering i helgen i sovrummet.. :D Sen gjorde jag och Mia plättar!! Vi är så duktiga så!!! :D Hon fick en plättpanna efter sin mormor så då måsta vi ju prova den.. :) Mia gjorde smeten och jag fick grädda dom föm Mia skulle kolla på bonde söker fru.. :P Elin kom även och kollade på tv med oss!! På torsdagen så gjorde jag inte så mycket.. var på personalmöte och sen så jobbade jag..

I dag så har jag varit med Mia en sväng innan hon skulle på jobbet.. Hjälpte pappa med lite grejer borta i "grön husen". Sen när Mia drog på jobbet träffade jag Elin så vi var och köpte lite grejer till hennes badrum.. Sen följde elin mig hem för hon ville låna min data en sväng.. Och i kväll så blir det nog ganska lugnt.. ska äta nå med Elin och Petra.. Men vet inte vad än..

1 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

det var ju Elin som förlorade ju :)