THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 30 oktober 2008

Torsdag..

Och min enda ledig dag den här veckan.. I går så var jag först på stan lite med Mia och köpte en grej så jag kan kolla på tv i sovrummet utan att ha en massa sladar och skit från tv rummet.. SEn så var jag med Petra hon hade lagat mat och sånt tills jag kom till henne.. Va snäll hon är!! Vi kollade på film och kollade lite på vad hon ska ha med sig när hon åker till Thailand.. Hon ska ju vara borta i hela två veckor!! =( Sola, bada och dricka alkohol låter ju inte alls nå lockande..
I dag så ska jag försöka hinna med ganska mycket.. håller på att tvätta, ska åka till stuga och byta däck sen så måste jag hem och laga mat för Elin, Flupp och Alex kommer på en tre rätters i kväll!! Då ska inte jag förlora på kortspelet.. :S

Tack och hej, leverpastej!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du skaffat blogg :) upptäckte de nu.. hihi.. pöss på dej!