THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 26 mars 2009

Torsdag..

Och i dag så jobbar jag kväll.. Håller på att tvätta och fixar lite här hemma.. Fortfarande förkyld.. Nu hår det gått några dagar sedan jag skrev igen.. Följde Mia när hon klippte sig i måndags Sen var ja å mia upp till Emma en snabb sväng för sen skulle jag med Linda och köpa sängkläder till lill biffen.. Hon hittade jättesöta med mumin på! Sen så hade jag och Mia lite tråkigt ett tag så vi åkte till Lelle och åt lite glass och sen var vi till Emma igen och kollade på kort! I tisdags så klippte jag mig.. härligt! :) Innan så var jag och Linda på stan och åt lite lunch.. El ja frukost för mig! :P På eftermiddagen så åkte jag hem till Ilsbo och åt.. Sen var jag till Mia satt och kollade på tv där så blev vi sugen på glass så var på hemköp och handlade!! I går så jobbade jag sen var det ju våffeldagen! (Flupps favortit dag) Så jag köpte med mig våffelmix å var till Linda, jag och Felicia gjorde mat till Linda! Det blev så bra så och jättefint i köket, men det är sånt man får ta!! Nä nu ska jag ta och kolla om min tvätt är klar!!

1 kommentarer:

Fläppen sa...

Driver du med mig? ;)