THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 15 mars 2009

Slö dag..

.. Fast det får man ha på söndagar.. :) Har typ inte gjort nå i dag.. Bara diskat undan från gårdagen.. I går när vi var ute och åkte så blev vå så sugen på att gå ut.. :D Vi åkte till våsberget.. El ja vi kom inte riktigt ända fram för vägen var inte skottad.. Men vi hade det trevligt ändå och hittade en sån fin skogsmaskin som vi fikade vid.. hehe!! Vå måste ta en till tur snart igen.. :)

Sen när vi kom hem så gjorde vi oss i ordning för att gå ut!! Liselotte och Daniel kom också hit vi hade väldigt roligt innan vi gick ut.. Lekte lite lekar och sjöng.. :D Tror vi typ var dom enda som inte kollade på melodifestivalen.. :P

Jag kanske borde ta och plocka upp min nya skrivare och kolla att den funkar bättre..? Kan ju visa några bilder också från en toppen dag.. :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilka fantastiska bilder. Jag gillar mest den på mig och skogsmaskinen. Jag tror verkligen att jag har hittat min grej! Det ser ut som att jag och maskinen är ett! :) Brännbacksvallen nästa! ;)

Anonym sa...

Jag skulle också vilja ha en sån där maskin som man kan skriva ut bilder med! Måste ju vara väldigt praktiskt! Är dom dyra eller?
Kram Kram

( Det lät som ni hade jäkligt roligt iaf på telefonen, ha ha)

Anonym sa...

Haha, när jag läste Hennys kommentar trodde jag först att hon ville ha en skogsmaskin när det stod "en sån där maskin". Hihi. Dom är ju faktiskt också väldigt praktiska, men dom är nog dyra också! :)

Anonym sa...

haha, ja henny borde ta och köpa sig en skogsmaskin hon.. det skulle hon passa att ha.. :P Och då har hon ju nå att göra också.. :D

Pedagogerna sa...

Det låter och ser ut som att ni hade en rolig lördag :D!! Ni och era små äventyr :P Kramar