THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 8 mars 2009

Söndag!

Varför går dagarna man är ledig så fort?? :S Nu har jag just kommit hem från middag hos Alex.. hon bjöd på god mat.. Men kommer inte ihåg vad det heter.. Dom skriver säkert en kommentar om det.. hehe!! Annars i helgen så har jag haft ganska mycket att göra.. På fredagen var jag med Felicia och vi var till Ilsbo för hon ville vara med Pipps!! :) Fritz tyckte säkert det var lika kul han också.. hehe!! Hon är så söt så bara roligt att ha ned henne.. :) Sen var det direkt att åka i väg på ridning... och jag är ju verkligen en hejare på hästar.. :P Mne som tur var sa Thelma åt hästen att inte gå så nära mig för att jag var rädd.. Tur att Thelma är duktig och kan göra det mesta själv.. :) Sen på kvällen var jag till Petra och hon bjöd på mat.. Alltid lika trevlans det :D Sen åkte jag och Mia och skulle träffa Pelle en sväng och han var hos Forsen så då åkte vi också dit! På lördgen så var jag till Mia och åt frukost.. haha, äter aldrig hemme ja.. :P Sen var det bastukalas hos Petra!! (När flupp äntligen blev klar.. ;)) Det var mycket trevligt det.. hade faktisk den roligaste förfesten på länge... gu va vi skrattade!! haha!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh jag hade oxå velat va med på bastukalaset... men vi får ta ett basutkalas när jag inte har biffen i magen.. eller hur?? :D hihi PÖSS

Pedagogerna sa...

Men gud vilken fullträff du fick in på mig, verkligen en bra bild, verkligen :P

Anonym sa...

Det är ingen som vill berätta för dig vad maten heter. Hahaha <--elakt skratt. ;)

Anonym sa...

Till fläpp!! Nej det är verkligen inte någon som vill tala om det.. :S Elaka kompisar jag har.. :S haha!!!