THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 11 mars 2009

Städ dag!

Det här har varit en ganska effektiv dag i dag.. Först när jag vaknade ringe jag Linda.. och vi bestämde att vi skulle åka och träna! Hämtade henne och vi var på kvantum först och handla sen så tränade vi.. Trodde nästan att lill biffen skulle komma ut när hon provade vibrationsgym grejen.. men inte då!! :) Stor biffen längtar efter att bli stora syster nu!! :)

Sen skulle jag hem och städa.. Bäst att passa på när man är ledig.. Elin kom också hit och hon har hjälpt mig att damma!! :D Skönt det.. Som tack för hjälpen så ska hon komma hit och äta sen.. Nu är hon och tränar med Alex.. Duktiga dom är!! :)

Har ävne pratat med Mia som har opererats idag! Skönt att höra att allt gick bra!! Nä nu ska jag hoppa i duschen och måste ju åka å handla igen när man får en middags gäst!

1 kommentarer:

Pedagogerna sa...

Det var så lite så :) Och tack för maten, den var jättegod!!!