THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 5 mars 2009

helg!!

Ja nu är det helg för mig.. :) Är ledig nu tre dagar!! Så skönt!! I kväll så har jag jobbat.. kul kul.. :P Sen så har jag och Petra varit och tränat.. duktiga vi är.. ;) I möra på dagen så vet jag inte rikigt va jag ska göra.. Vid två ska jag vara med Felicia vet inte riktigt va vi ska hitta på.. :) Sen ska jag Följa med Thelma på ridning.. =) Moster brukar ju alltid följa henne annars men så jobbar hon så då får Bull följa i stället.. :)

På lördag blir det bastufest hos Petra!! Längtar!! =) Grannkärringa å ja har lite planer över den festen.. :D Nä nu ska jag slöa lite framför tvn!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har ni för planer :D?! Kram Elin

Anonym sa...

Åh bastu fest! Fy fan det vill jag också vara med på! :( Jag kanske ska lifta hem! Kram

Anonym sa...

Jadu Elin det får du se på lördag.. ;) Varför har du tagit bort din blogg???

Anonym sa...

planer?=S

Anonym sa...

=S

Anonym sa...

Planer, planer, planer. Tjoho och tjohej. Bra planer har vi också. Hihi. Tänk om det bara är vi som tycker att det är alldeles fantastiskt roligt... ;)

Anonym sa...

=S