THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 28 november 2009

Helg

El ja det blir ju lite dåligt med ledigheten den här helgen.. Fast jag jobbar på kvällarna så då är det ju sovmorgon i alla fall!! I kväll så har ja också jobbat sen så var ja och Petra på hemköp sen vid kvart över tio kom Linda och hennes syster & och kompis med bussen från Bergsjö så då skjustade vi hem dom till Linda! Sen åkte ja och Petra hem till henne och åt oboy och smörgås! :)

Nu tror ja att ja ska ta och lägga mig och kolla på tv och vänta på sällskap.. ;)

Ha en bra helg! //Walle

1 kommentarer:

Charlotta sa...

Oj, vad många inlägg du hunnit med att skriva helt plötsligt. Jag har inte bloggat på en vecka, det var så mycket som hände under veckan jag var hemma. Synd bara att vi inte hann träffas. Kommer hem till helgen oxå men ska då hämta mina möbler till min nya lägenhet.
Om vi inte syns till helgen, så måste vi ses i jul!!!! :)