THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 13 november 2009

Fredag igen

Fast jag jobbar ju hela helgen så det blir ju inte en sån kul helg.. Men jobbar med Mia så det är nog lugnt!! :) Nu har ja varit så där dålig på att uppdatera ifgen.. men det finns ju roligare saker att göra.. :) I onsdags så var jag och Mia duktiga och lagade lasagne! :) Sen så åt jag, Mia, Lasse, Elias och Tomas lasagne, mycket gott!! Vi gjorde även en blå sockerkaka!! :D Jag har ju även tagit min svininfluensa spruta.. På kvällen efter blev ja så jäkla trött och var ganska öm i armen.. Men nu känns det bättre! I måndags så hade jag middag för mina flickor!! :) Spelade kort gorde vi också och åt gott, hoppas dom också tyckte det i alla fall.. :P I dag vet ja inte rikugt än va som händer.. Men det visar väl sig snart!! :)

Ha en bra helg //Walle

0 kommentarer: