THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 24 maj 2009

Rabbadaj

Nu börjar det märkas att det börjar närma sig sommar.. Mycket som händer glömmer bort att skriva.. Finns så mycket annat att göra.. :P I onsdags efter ja jobbat så var ja, Petra och Linda till Ljusdal och kollade på engmans kapell.. VI träffade även min fyllekärring till granne, Elin, Alex och Linda J!! Så roligt att hitta på en massa med er!! ♥

På torsdagen var ja i borgarparken med Linda, Felicia, Milian och Anna Karin.. Även Petra och Elin kom och hälsade på oss! Sen följde Fläpp med mig till stuga vi åt grillat och Fläpp pimpla vin.. ;) Vi badade och hade det trevligt!! Och jag och Lotten badade även i sjön!!! :D Lite kallt var det.. :P På fredagen så jobbade ja till fyra och när ja kom hem var mina kära kompisar här.. Petra och Linda!!♥ Och lille Milian så klar, han får vi inte glömma!! Vi grillade och hade en super mysig kväll!! På lördagen så var ja och Petra och träffade Karro och Marie!! Så roligt att träffa dig igen gumman!! Sen måsta ja åka och jobba.. När ja kom hem var det fullt med folk på gräsmattan.. :P Trevlans! Vi sjöng och lekte lekar.. drack även lite alkohol.. Vissa mera än andra.. :P Har även en massa bilder men orkar inte fixa med dom nu.. Snart ska ja i väg och jobba.. Hopppas att ni får en bra dag!

1 kommentarer:

Fluppan sa...

Det var då fasligt många hintar om att jag är en fyllekärring. Det var inte så snällt.