THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 15 maj 2009

Jaa!!

Nu är det bestämt i alla fall att ja ska jobba kvar på ingsta.. Tur för mig att en blev sjukskriven men mindre kul för henne.. men men.. Så får vi väl se varit det blir till hösten..

I dag så har ja varit på stan med Linda och barnen!! Dom är så söta!! Så roligt att se lille Milian att han är så pigg den lille kämpen!! Sen så var ja och prata lite med Mia när hon var på ridning med Thelma.. Ja tycker mest att det är farliga djur det där.. ;) Nu ska ja leta mig nå att äta så får vi se vad det blir sen!!

2 kommentarer:

Lotten sa...

Va.... hästar som är så söta. Fast det är sant, dom behöver ju inte vara så stor. Det är bäst med hundar ändå.
Jo i helgen har jag egentligen inget för mej mer än att plugga, men jag är hus och hundvakt hos Nordins som är i Stockholm på bröllop. Så har du vägarna förbi kan du väl komma in, du vet var dom bor va?

Fläppen sa...

Jag håller fullständigt med om att hästar är livsfarliga. Och lite fjolliga. Hur nu det går ihop. ;) Tacka vet jag kor! Det är rediga djur de!