THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 1 april 2009

onsdag

veckorna går ju så fort!! I dag så har jag varit ledig!! Måndag å tisdag så jobbade jag kväll.. Men har varit på jobbet i dag ändå å varit på personalmöte.. Sen så åkte jag å hämta Petra så var vi på kvantum å handla till tacos!! Götta!! Vi var till Linda och gjorde mat där!! Mysigt!! Hoppas verkligen att lill Biffen kommer nu snart!! :D

Nu är jag å Petra hos Mia! Jag sitter vid datan å dom håller på att sätta ihop Thelmas cykel som Mia köpt till henne! Hon har en snäll moster hon.. ;) Nä nu ska jag ta och kolla att dom sköter sig!!

Stjärt!!

1 kommentarer:

Mia sa...

Ja men visst har hon en snäll moster;) Eller åt minstonde en moster som älskar de och kan göra vad som helst för de små liven.
Sak bli kul och se idag hur hon skiner upp ner cyeln kommer.