THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 10 april 2009

Glad Påsk!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen!! Få se va har hänt.. I tisdags var jag å Mia och hälsade på Pelle en sväng.. Sen åkte vi på skutan å åt och då följde även Ubbe å Lelle med! Sen åkte vi hem till mig och fikade lite..


Sen på onsdagen så träffade ja Ljungström, Markus och Jocke!! Kul att träffa dom inte så ofta vi ses nu!! Senare kom även Flupp och Klarin, vi spelade kort och drack lite öl!! :) Det var längesen jag skrattade så mycket faktiskt!! Haha!!

I går så kom Jean hit och det var Elins födelsedag! Ett stort grattis till henne!! Och dte var ju skärtorsdag så då ska man ju vara påskkärringar.. :D


Pratade även med Linda å går.. Skönt att prata med dig vännen!! Fick även se ett kort på lilla sötisen!! Underbart söt!! ♥ I dag blir det baståsen, så ska väl ta å göra mig klar nu!! Glad påsk till er alla!!

1 kommentarer:

Pedagogerna sa...

Ni var alla så fina när ni kom till mig hehe :D! Är ni framme i Blåkulla nu eller :P? Kramar!!