THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 14 juni 2010

Vill ha sol..

... Och skönt sommar väder.. vill bada och ha en trevlig sommar.. Men än så hinner det ju bli en skön sommar..

Ja då är det måndag igen då.. Jobbade bara på lördagen den här helgen och hade semester på söndagen.. Var på 40 års kalajs på lördagskvällen så då behöver man vila på söndagen.. =)  I fredags så var jag, Tomas och Petra hos Linda och barnen och åt tacos och jordgubbar och grädde.. Och hade en mycket trevlig kväll!! Dom hjälpte även mig att försöka få någon ordning på mitt hår.. Det är fortfarande lite orange men bättre.. =) Lotten hjälpte mig att göra slingor i onsdags men jag har nog lite för mycket färg i mitt hår.. :P Skulle ta tag i städning i dag också hade ja tänkt får se hur det blir med det.. Det man inte hinner i dag får man göra en annan dag.. :P

Tack å hej leverpastej!!

0 kommentarer: