THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 19 september 2009

Lördag

Ja då var det lördag igen då.. Veckorna går ju så fort.. Fan va man låter gammal när man säger så.. :P Den här veckan har det blivit en hel del jobb för mig.. Fast en del trevliga saker har man ju hunnit med.. ;) I kväll så har ja jobbat även i möra, jobbar med Mia så då är det lugnt! :)

Nu sitter ja hemma hos Linda, hon och Therese bestämde sig för att gå ut så då sitter ja här med Milian. Fast han sover så snällt! Felicia är i bergsjö hon hos mormor och morfar sin! Tur att man har datan och tvn som sällskap! :) Har även varit en liten sväng till Petra i kväll efter jobbet och kollat hur hon bor, kollt när hon packade.. Hon ska åka till Turkiet i möra.. Inte nå sugen man blir på att åka utomlands.. :S Det var fan längesen ja va det nu.. Här åker man inte utanför Hälsingland.. :P Mjo el det ska ja nog göra på tisdag med Flupp, då ska vi nog ut på en av våra turer! Me like!

Nä nu ska ja kolla om det är nå spännande att se på tvn. Ha en bra kväll!

1 kommentarer:

Fläpp sa...

Jamen precis! Ända till Gästrikland ska vi ju. Usch, det är nästan så man får lite resfeber. Glöm inte badkläderna. Har vi sagt att vi ska bada, så ska vi banne mig bada! Fast kanske inte jag, men du. Så förvirrad jag låter. Ja, det gör jag. Hej då.