THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 23 augusti 2009

Trevlig helg!!

Å i natt har ja sovit super bra på min nya bäddmadrass som ja fick när ja fylde år, men dom hade den inte hemma så fick dom hem den i fredags men då jobbade ja så hämta den i går! :)

I går så var det 30 års fest för Gunsth! Trevlig fest!! :) Mitt ute i skogen och nästan utan mottagning det var ju lite mindre trevligt.. :P I dag så har ja varit så trött å slö.. Mest legat på soffan å slöat!! :) Trevligt det också! Bilder från kvällen kommer! Snart så ska Mia och Lasse komma hit en sväng! Senare i kväll så kommer Elin och kanske Flupp, vi ska kolla på film å ta det lugnt! Elin å ja hyrde tre stcken filmer förut i onsdags men vi kollade bara på två och ska se den tredje i kväll då.. :)

1 kommentarer:

Charlotta sa...

Ååå, den som ändå hade en skön säng att sova i. Sängen i mitt studentrum är allt annat än skön.Ska ge den en chans att bättra sej, om inte funderar jag starkt på att försöka ta hit min egna säng.