THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 24 juni 2009

Sommar sommar sommar!!

Ja äntligen är sommar värmen här!! Och ja sitter inne hos Petra! :) Men semestern har inte börjat allt för bra.. I går när jag skulle åka till Linda så kom det en mopped- jävel och körde in i min bil.. :S FY FAN!! Men i dag så har jag varit på sundbergs och lill pärlan ska in på lagning 3 augusti!! =(

Va har annars hänt då.. var till sundsvall i fredags natten vi sjöng i bilen och hade jätteroligt!! :D I lördags så blev det först jobb på kvällen sen så blev det utgång.. El ja på väg ut i alla fall.. :P Men hade roligt ändå!! Blev en macka på subway sen så gick ja och Flupp hem! I söndags så kom Bella och Knut Arne och hälsade på!! Så roligt att träffa Bella igen!! Sen var jag med Mia och Lasse! På kvällen var vi ute och lekte med Thelma! :) I måndags så badade jag och Flupp!! Det var lite kallt men skönt ändå!! :D sen var det middag hos Alex! Götta! Sen var jag och Flupp ute och åkte en sväng i Hassela skogarna.. :) I ågr så hände det med lill pärlan.. I dag så har jag, Linda och Milian varit och shoppat lite på dollar!

0 kommentarer: